středa 7. května 2014

Focení starými skly

Už dlouho mám doma pár starých objektivů, ale moc jsem je nevyužíval. Teprve nedávno jsem si jich začal více všímat a musím uznat, že je to vyložené potěšení :) K PENTAXU-A 50/1.7 jsem přidal objektiv ze staré Praktiky PANCOLAR MC CARL ZEIZZ JENA 50/1.8 a přes redukci M42 ho našrouboval na moji K5. Sobotní a nedělní ráno se odehrávalo v duchu lehnout si do trávy a trochu si poctivě zafotit po staru na manuál. Na plně otevřenou clonu je hloubka ostrosti pravdu malá. Když jsem mě první výsledky, takové první vlaštovky poprvé viděl v počítači, byl jsem nadšený. Doufám, že si brzo budu moct vyzkoušet nějaké další krásné staré sklo, které mají moji přátelé kolegové, třeba takový trioplan :) 

SMC PENTAX-A 50/1.7

PANCOLAR electric MC CARL ZEIZZ JENA 50/1.8



Žádné komentáře:

Okomentovat